Huisregels

Huisregels

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met onze huisregels.

1. Hoe maakt u een afspraak?

U kan telefonisch of per email een afspraak maken.

U kan indien gewenst een bevestigingsmail of sms ontvangen.
 

2. Waar kan u behandeld worden?

Wij behandelen u enkel in onze praktijkruimte in Ekeren. Wij behandelen niet aan huis omdat het professioneler en hygiënischer (zie punt 7) is in de praktijkruimte.
 

3. Waarom moet u uw gegevens achterlaten?

Uw gegevens zijn nodig om een (medisch) dossier aan te leggen.  Het is heel belangrijk om uw medische achtergrond (bv. diabetes, reuma, enz.) in kaart te brengen. Op deze manier kunnen wij gerichte behandelingen geven.

Uw persoonlijke gegevens vallen onder het beroepsgeheim. Alle behandelingen worden in uw dossier opgenomen.

4. U bent te laat, wat nu?

Indien u later zal arriveren, gelieve dan op tijd te verwittigen (ten laatste 10 min. op voorhand).

Meer dan 15 min. te laat, kunnen we de afspraak annuleren en zal het volledige bedrag van de behandeling aangerekend worden.


5. U wilt uw afspraak annuleren?

Bij verhindering dient u uw afspraak zo snel mogelijk te annuleren, uiterlijk 24u. voorafgaand aan de afspraak met Belle & Saine.

Zo kunnen we iemand anders nog een afspraak geven. Als u de afspraak te laat annuleert, of niet komt opdagen, zal het volledige bedrag van de behandeling worden aangerekend.  Bedankt voor uw begrip.

Gemaakte afspraken, kunnen telefonisch of per email geannuleerd worden.

 

6. Hoe kan u betalen?

U kan contant, met betaalkaarten, per overschrijving of met Payconiq betalen na afloop van de behandeling.

 

7. Wat met hygiëne?

Belle & Saine gaat zorgvuldig om met hygiëne en veiligheid. Wij werken enkel met professionele materialen en producten.

Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen worden alle instrumenten na elke behandeling in het ultrasoon reinigingsapparaat schoongemaakt en gedesinfecteerd. De instrumenten worden nadien ook gesteriliseerd.

 

8. U heeft klachten over onze HFL producten?

Belle & Saine is een officiële verdeler van HFL Laboratories BV producten maar kan niet verantwoordelijk gesteld worden over de werking en/of bijwerkingen.

U dient zich strikt te houden aan de gebruiksaanwijzing. 

Bij klachten kan u zich rechtstreeks wenden tot HFL Laboratories BV in Nederland.

 

9. U heeft een algemene klacht of u bent ontevreden?

Wij doen er alles aan om u een kwalitatieve en professionele behandeling te geven.

Het kan gebeuren dat u ontevreden bent of een klacht heeft.  In dat geval stellen wij het zeer op prijs dat u met ons contact opneemt zodat we dit samen kunnen bespreken.

Wij staan altijd open voor suggesties of opmerkingen.

Ook als u tevreden bent, kan u een recensie achterlaten op onze Facebook pagina.

 

10. U heeft een cadeaubon gekregen?

Onze cadeaubon heeft een geldigheidsdatum van 1 jaar en is niet inwisselbaar voor contant geld.

De cadeaubon is gepersonaliseerd en kan niet doorgegeven worden aan derden.

Op de dag van uw behandeling dient u deze aan te bieden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

 

Belle & Saine

Bel +32 497 380 441

E-mail